Bekijk hieronder alle reviews van onze klanten
Ik had een vraag over de aansteker en hier werd super snel en leuk op gereageerd 😁 product volgende dag al geleverd en de tekst is mooi gegraveerd. Een dikke 10 dus 👍
Mooi gegraveerd, leuk kado!
Echt een origineel en mooi kado voor vaderdag
Bezorgd in een mooi doosje. Bevalt goed
Heel mooi en origineel kado.
Bedankt voor de snelle levering
Leuk en origineel kado !
Mooi gegraveerd !
Ik weet waar ik nu moet kijken als ik een origineel kado wil hebben
Super mooie aansteker en snel geleverd!
mooi geworden en snel bezorgd
Mooie aansteker, alles was helemaal top!
mooie aansteker en vond het ook mooi dat de gravering zwart was. goede kwaliteit.
Wat vind je van het artikel?