Veelgestelde Vragen



Bestellen

Kan ik een gratis cadeaukaartje toevoegen aan mijn bestelling?
Je kunt gratis een cadeaukaartje toevoegen aan je bestelling ongeacht orderwaarde. Tijdens het bestelproces kun je in het Opmerkingen/Gratis Cadeaukaartje tekstvak een boodschap schrijven naar de ontvanger. Bij jouw bestelling wordt het handgeschreven cadeaukaartje toegevoegd. Persoonlijker kan haast niet!

Het Corona virus en bestellen:
Ook in deze lastige tijd staan wij voor jou klaar! Stuur je cadeau direct naar de ontvanger met een gratis cadeaukaartje. Wij verzenden jouw cadeau zonder vertraging. Pakketten binnen Nederland worden doorgaans binnen 1 werkdag bezorgd door PostNL. Pakketten naar België kunnen enige vertraging hebben, maar worden grotendeels binnen 2-3 werkdagen geleverd.

Ontvang ik na het bestellen een bevestiging van de bestelling?
Binnen 5 minuten na je bestelling, ontvang je een bevestigingsmail in jouw mailbox. Check ook altijd even je ongewenste mail, soms komt de bevestigingsmail daar terecht.
Heb je geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen dan direct zien of alles goed is gegaan met je bestelling.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?
De factuur wordt niet mee geleverd met je cadeau. Dit is extra handig wanneer je jouw cadeau direct naar de ontvanger stuurt. De ontvanger ziet dan alleen jouw leuke verrassing en niet de prijs. 
De factuur kun je terugvinden in jouw account en die krijg je per e-mail toegestuurd, zodra je bestelling wordt verzonden. 

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Alle cadeaus worden binnen 2 werkdagen verzonden.*

* Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk voor je te verzenden. Bestellingen worden binnen 2 werkdagen verzonden. Het lukt ons echter niet altijd om dit na te komen, bijvoorbeeld bij grote drukte of wanneer producten niet voorradig zijn, en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.  Voor sommige producten geldt een iets langere levertijd. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Pakketten naar België worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen bezorgd en pakketten naar Duitsland binnen 2-3 werkdagen.

Hoe weet de ontvanger dat het cadeau gegeven van mij komt?
Je kunt altijd je eigen naam of tekst toevoegen aan jouw cadeau.
Wanneer je niets toevoegt aan je cadeau, dan wordt je cadeau anoniem verstuurd. (Misschien een leuk idee voor Valentijnsdag!)


Betalen

Met welke betaalmogelijkheden kan ik bij jullie betalen?
Je kunt je bestelling bij onze webshop betalen met iDeal, Paypal, Mastercard, MisterCash en Billink Achteraf betalen.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Je kunt je bestelling achteraf betalen met de betaalmethode Billink.


Verzendkosten

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
€ 3,95 voor brievenbuspakketten onder de € 40,-
€ 5,95 voor bestellingen onder de € 40,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 40,-

Voor België gelden de volgende verzendkosten:
€ 7,95 voor brievenbuspakketten onder de € 75,- (met track & trace code)
€ 9,95 voor pakketten onder de € 75,- (met track & trace code)
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Voor Duitsland en Luxemburg gelden de volgende verzendkosten:
€ 7,95 voor brievenbuspakketten onder de € 75,- (met track & trace code)
€ 12,95 voor pakketten onder de € 75,- (met track & trace code)
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Voor Zwitserland gelden de volgende verzendkosten:
€ 22,00 voor brievenbuspakketten onder de € 200,- (met track & trace code)
Gratis voor bestellingen vanaf € 200,-

Status bestelling

Wat is de status van mijn bestelling?
De status van je bestelling kun je eenvoudig checken in je account. Ook krijg je via e-mail bericht wanneer de status van je bestelling is gewijzigd, bijvoorbeeld wanneer je bestelling is verzonden.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt jouw bestelling alleen annuleren als je nog niet hebt betaald. Nadat je hebt betaald gaan wij namelijk zo snel mogelijk met je cadeau aan de slag, waardoor annuleren niet meer mogelijk is. 


Verzending & bezorging

Hoe wordt mijn cadeau verstuurd?
Wij verzenden al onze pakketpost en brievenbuspost via PostNL. Wanneer je cadeau verzonden is ontvang je altijd een track & trace code. Per mail wordt aangegeven welke verzendwijze jouw cadeau heeft en ontvang je de bijbehorende 'track & trace' code. 
Is jouw cadeau pakketpost? Dan dient er altijd iemand thuis te zijn om het pakket aan te nemen. Mocht je niet thuis zijn dan probeert PostNL het altijd even bij de buren of ze komen de volgende dag terug. Je ontvangt in beide gevallen een briefje in de brievenbus. Is jouw cadeau brievenbuspost? Dan hoef je niet thuis te zijn om het te ontvangen.

Kan ik mijn pakket volgen?
Zodra jouw cadeau wordt verzonden ontvang je per de track & trace code. Vanaf 21:00 uur kun je met deze code zien hoe laat jouw bestelling de volgende dag wordt geleverd. 

Wat gebeurt er met mijn cadeau als ik niet thuis ben?
Voor brievenbuscadeaus hoef je niet thuis te zijn. Wanneer je cadeau valt onder pakketpost en je bent niet thuis tijdens het bezorgmoment, probeert de bezorger het eerst bij de buren. Wanneer dit niet lukt dan komt hij de volgende dag nog eens.
In beide gevallen ontvang je hiervan een briefje in de brievenbus. Je kunt dan kiezen om je cadeau te laten leveren bij een parcelshop, buren of ander bezorgmoment in de te plannen.