Bekijk hieronder alle reviews van onze klanten
Heel mooi gemaakt, blij mee!
Netjes en goed verpakt!
Zag er top uit ontvangers waren er blij mee hoor!
Heel mooi! Goed ingepakt.
Heel mooi! Goed ingepakt
Super leuk! Vooral met de prijs in acht genomen echt heel mooi afgewerkt etc.
Mooie lijst. Goed gegraveerd
Mooi fotolijstje, hout klein beetje niet goed afgewerkt maar voorderest helemaal goed
2 fotolijstjes laten graveren met daarop de namen van mijn overleden katten. Ben heel blij met het resultaat. Bedankt!
We zijn erg blij met het prachtig gegraveerde fotolijstje.
Erg leuk gegraveerd, staat heel leuk met onze trouwfoto!
Heel blij met het resultaat en alle ontwerpmogelijkheden!
Wat vind je van het artikel?