Bekijk hieronder alle reviews van onze klanten
Prachtig zakmes. Het is netjes gegraveerd en het zakmes voelt ook heel degelijk aan. Ik ben er heel blij mee!
Een beetje vreemd gelopen, ik had een bestelling voor 3 items geplaatst, enkele dagen later werd er 1 item geleverd.
Via de chat contact gezocht en er werd mij verteld dat het in orde gemaakt zou worden. Enkele dagen later een nieuw pakketje aangeleverd gekregen met een grote chocolade reep als excuus gebaar. Al met al dus dik in orde.
Erg leuk idee en goed uitgevoerd! Op mijn ontwerp zaten best kleine letters en een afbeelding, maar alles gewoon netjes en duidelijk erop gekregen. Er zitten veel dingen in het zakmes, dus hij is vrij dik. Verzending bij mij ook goed verlopen. Een vriendin heel erg blij mee gemaakt!
Netjes afgewerkt, zeer goede en scherpe messen.
Heel tevreden, super service en mooi resultaat geworden
Kado gedaan aan mijn zoon, zijn naam is er goed op gegraveerd en had het zakmes binnen 1 dag in huis.
Erg blij ermee!
Goede prijs en snel bezorgd. ook mooi gegraveerd en ben blij met zo'n leuk kado voor mn zoon.
Wat vind je van het artikel?